3/5

Johnossi kommer till Örebro imorgon, känns helt amazing efter alla år. 
Jag skriver på mitt jävla PM som aldrig verkar lämna mina axlar, känns som att det mesta hänger över mig,
som att det liksom aldrig tar slut ordentligt. Kände mig lika motiverad imorse som jag gjorde igår, nu känner jag mig mest, tung. Undrar om det är solen och jag undrar också vad den gör med mig. Något positivt är det ju i alla fall. 

Måste klippa mig också, em ska antagligen göra det på onsdag. Och jag vill färga mitt hår, igen. 
Det är så jävla risigt. Blir lite ledsen över det. 


Saknar dessutom mitt röda hår, lite.


Funderingar
Julia

aww lillen

2010-05-07 @ 08:25:07
URL: http://edwardsdotter.blogg.se/

Fundera kring inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fundering:

Trackback