4/5

Jag har inte så mycket att skriva. Idag har jag gjort nationella i engelska, läsförståelse och hörförståelse.
På idrotten var vi på Gustavsvik och tränade livräddning. Efteråt fick emilia, eme, lisett, erick, adam och jag bada på äventyrsbadet ett tag. Nu är jag helt slut i kroppen och vill bara lägga mig ner på golvet.
Är sur och på dåligt humör över det mesta, men främst för att lärarna på John Bauer Gymnasiet i Örebro gör mig så arg. Nu till tvåan i höst har vi på media fått välja mellan foto och rörlig bild, och de planerar att splittra våra nuvarande klassser och göra en fotoklass och en filmklass. 
Hela min klass är full med agressioner dessa dagar. Jag är bara trött.

Funderingar

Fundera kring inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fundering:

Trackback